یا مقلب القلوب و الابصار     یا مدبر اللیل والنهار
یا محول الحول و الاحوال     حول حالنا الی احسن الحال
1- به حساب کلیه کاربران وبلاگ بیان و صندوق بیان، مبلغ 5 هزار تومان اعتبار هدیه نوروزی واریز گردید. کاربران می توانند با مراجعه به بخش "امکانات اختیاری" نسبت به تهیه امکان مد نظر خود اقدام نمایند. این مبلغ هدیه تنها تا پایان فروردین ماه اعتبار خواهد داشت. از آنجا که وارد کردن کلمات کلیدی برای هر یک از مطالب وبلاگ نقش بسیار زیادی در افزایش بازدید ها از طریق موتور های جستجو دارد، پیشنهاد می کنیم این مبلغ را صرف افزایش کلمات کلیدی هر مطلب و نیز افزایش تعداد کلمات کلیدی کل نمایید.

2- تا پایان فروردین ماه به ازای هر 10 هزار تومن خرید، مبلغ 2 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت خواهید نمود. (20 درصد اعتبار هدیه). لذا پیشنهاد می کنیم اگر در آینده نزدیک قصد خرید امکانات اضافی را دارید، از آنجا که پس از ایام نوروز قیمت خدمات اختیاری بیان به طور میانگین 27 درصد افزایش خواهد یافت سریعتر اقدام نمایید. البته ما نهایت سعی خود را کرده ایم تا کمترین افزایش قیمت ممکن را داشته باشیم.

3- طی ماه های گذشته مقدار قابل توجهی ترافیک رایگان به کاربران فعال صندوق بیان اهدا شده است که این روند تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت.

4- در ماه های گذشته به طور متوسط از 1 ماه تا 6 ماه تمدید رایگان بسته پیشنهادی به کاربران فعال بیان اهدا شده است که این روند تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت.

5- با توجه به درخواست های کاربران برای افزایش دعوتنامه ها، به مقدار کافی دعوتنامه به همه کاربران اضافه شده است.

امیدواریم سالی که در پیش رو داریم سالی پر از آرامش و موفقیت و خیر و برکت و معنویت برای همه ایرانیان به خصوص کاربران فرهیخته و عزیز بیان باشد.