وبلاگ رسمی شرکت بیان

  • ۲۳
  • ۳
انتخاب وبلاگ‌های برتر به روش صحیح و اصولی آن کار بسیار سختی است و حتی از داوری جشنواره فیلم فجر یا جایزه کتاب سال هم سخت‌تر است.

اما ما در بیان، انتخاب سالیانه وبلاگ‌های برتر را به ساده‌ترین روش آن یعنی روش ریاضی انجام می‌دهیم، چون نه قصد و نه فرصت ورود به بررسی محتوای وبلاگ‌ها را نداریم.

البته هرگاه برای اعلام یک فهرست، همه‌چیز به‌ناچار در اعداد و ارقام و اعشار خلاصه شوند، انتظارها از خروجی آن فهرست هم باید تعدیل شود. با تمام انتقاداتی که ممکن است به این شیوه ریاضیاتی وارد باشد، اما قطعاً داشتن چنین فهرستی بسیار بهتر از نداشتن آن است. کم نیستند وبلاگ‌های خواندنی و مفیدی که در این فهرست هستند که از همین‌جا به همه آن‌ها تبریک میگوییم و برای آن‌ها موفقیت روزافزون آرزومندیم. همچنین بسیارند وبلاگ‌های پربار و جالبی که در این فهرست قرار نگرفته‌اند و به قول ما ایرانی‌ها چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نشده است.
  • ۱۴
  • ۱

فردا روز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن است. تقارن این میلاد نورانی، با این روزهای بهاری و بارانی را به همه کاربران عزیز بیان تبریک می گوییم و برای همه شما بیانی های عزیز سالی پر از نور و سرور و سلامتی آرزو می کنیم.

تخفیف نوروزی

از دهم فروردین تا بیستم فروردین تخفیف نوروزی بیان در جریان خواهد بود و شما می توانید با پرداخت هر مبلغی، 50 درصد بیشتر اعتبار کسب کنید. توجه داشته باشید که اصل پرداخت شما تا زمانی که آن را هزینه نکرده اید برای شما محفوظ خواهد بود اما برای هزینه کردن 50 درصد اعتبار اضافی نوروزی خود تا پایان فروردین فرصت خواهید داشت.

هدیه روز زن

امسال به مناسبت روز زن به بانوان وبلاگ نویس ۵ هزار تومان اعتبار هدیه اهدا خواهد شد. برای دریافت این اعتبار هدیه، تنها تا پایان روز میلاد حضرت زهرا (س) (ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۱ فروردین) فرصت دارید تا با گذاشتن نظر خصوصی با محتوای "من یک بانوی ایرانی هستم" برای همین مطلب، از این اعتبار استفاده نمایید. این اعتبار بعد از پایان مهلت درخواست فعال می‌شود و برای استفاده از آن تا پایان فروردین فرصت خواهید داشت.