وبلاگ رسمی شرکت بیان

 عصر ارتباط: راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقه برنامه‌نویسی بیان مشخص شدند

روز چهارم آبان ماه مرحله اول مسابقه برنامه‌نویسی بیان آغاز شد که دو روز ادامه داشت. این مسابقه که به صورت اینترنتی و آنلاین برگزار شد، به ابتکار یک گروه دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و با همکاری یک سایت خارجی به‌صورت بین‌المللی برگزار شد و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات از روز پنج‌شنبه به مدت دو روز فرصت داشتند تا در این رویداد شرکت کنند.

همچنین مرحله دوم این مسابقه روز یازدهم آبان ۱۳۹۱ به‌صورت آنلاین و به مدت سه ساعت برگزار شد. مرحله سوم یا فینال مسابقه نیز به‌صورت حضوری و در بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود. در مرحله دوم مسابقه، راه‌یافتگان به فینال این مسابقه بین‌المللی که با رقابت هزار و 728 برنامه‌نویس ایرانی و سه هزار و 182 برنامه‌نویس خارجی از 54 کشور جهان برگزار شد، مشخص شدند. در پایان این مرحله از رقابت‌ها، 60 برنامه‌نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه راه‌یافتند.

به گفته برگزارکنندگان مسابقات، از ویژگی‌های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت‌کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین‌المللی بودند.

در میان برنامه‌نویسان خارجی، بیشترین امتیاز در مرحله آن‌لاین به مـــاکاتو سوجـــیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکـویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت. سوجیما یکی از پرافتخارترین برنامه‌نویسان ژاپنی و انادی دارنده شش مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی «تاپ کدر» و «کدفرسز» است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه‌نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هر دو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

شرکت‌کنندگان ایرانی این مسابقه، از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش‌آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند که در میان دانشگاه‌ها، بیشترین شرکت‌کنندگان به ترتیب از دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

همچنین از 54 کشوری که برنامه‌نویسان آن‌ها در مسابقه بیان شرکت کرده‌اند، 24 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، شش کشور از قاره آمریکا، دو کشور از آفریقا و یک کشور از اقیانوسیه هستند.

انتخاب زبان برنامه‌نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال‌های علمی این مسابقات توسط برنامه‌نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال‌آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند طراحی شده بود.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات 26 تا 29 بهمن به‌صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.

 ممتاز نیوز: فینالیست‌های مسابقه بین المللی برنامه نویسی «بیان» مشخص شدند!!

راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان که با رقابت هزار و ۷۲۸ برنامه نویس ایرانی و سه هزار و ۱۸۲ برنامه نویس خارجی از ۵۴ کشور جهان برگزار شد، مشخص شدند.

 

به گزارش “یک پارس” به نقل از ایسنا، در پایان این مرحله از رقابت‌ها، ۶۰ برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه راه‌یافتند.

به گفته برگزارکنندگان مسابقات از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند.

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آن لاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت.

سوجیما یکی از پرافتخار ترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده شش مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی «تاپ کدر» و «کدفرسز» است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هردو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان ۳۴۳ دانشگاه و دانش آموزان ۱۷۸ مدرسه از ۳۱ استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند. همچنین از ۵۴ کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، ۲۴ کشور آسیایی، ۲۱ کشور اروپایی، شش کشور از قاره آمریکا، دو کشور از آفریقا و یک کشور از اقیانوسیه هستند.

انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند طراحی شده بود.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات ۲۶ تا ۲۹ بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.

 آزاد نگار: فینالیست‌های مسابقه بین المللی برنامه نویسی «بیان» مشخص شدند

راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان که با رقابت هزار و 728 برنامه نویس ایرانی و سه هزار و 182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان برگزار شد، مشخص شدند.

 روزنامه خراسان: فینالیست های مسابقه بین المللی برنامه نویسی «بیان» مشخص شدند

ایسنا-راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان که با رقابت هزار و 728 برنامه نویس ایرانی و 3 هزار و 182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان برگزار شد، مشخص شدند.در پایان این مرحله از رقابت ها، 60 برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه راه یافتند. شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند.

 روزنامه دنیای اقتصاد: استقبال جهانی از مسابقه ایرانی برنامه‌نویسی

60 برنامه‌نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه بین‌المللی برنامه‌نویسی بیان راه یافتند.به گزارش مهر، راه‌یافتگان به فینال مسابقه بین‌المللی برنامه نویسی بیان مشخص شدند.

در این مسابقه، 1728 برنامه‌نویس ایرانی و 3182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان شرکت داشتند که از این تعداد 60 نفر به مرحله نهایی راه یافتند. از ویژگی‌های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت‌کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین‌المللی بودند. در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آنلاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت، ماکاتو یکی از پرافتخارترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده 6 مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی «تاپ کدر» و «کدفرسز» است. سیدحامد ولی‌زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه‌نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هر دو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند. شرکت‌کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش‌آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند که در میان دانشگاه‌ها، بیشترین شرکت‌کنندگان به ترتیب از دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند. همچنین از 54 کشوری که برنامه‌نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده‌اند، 24 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، 6 کشور از قاره آمریکا، 2 کشور از آفریقا و 1 کشور از اقیانوسیه هستند. انتخاب زبان برنامه‌نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال‌های علمی این مسابقات توسط برنامه‌نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند، طراحی شده بود. مرحله نهایی این دوره از مسابقات 26 الی 29 بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.

آفتاب نیوز: فینالیست‌های مسابقه بین‌المللی برنامه‌نویسی «بیان» مشخص شدند

راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان که با رقابت هزار و 728 برنامه نویس ایرانی و سه هزار و 182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان برگزار شد، مشخص شدند.

آفتاب: در پایان این مرحله از رقابت‌ها، 60 برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه راه‌یافتند.

به گفته برگزارکنندگان مسابقات از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند.

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آن لاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت. سوجیما یکی از پرافتخار ترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده شش مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی «تاپ کدر» و «کدفرسز» است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هردو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

همچنین از 54 کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، 24 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، شش کشور از قاره آمریکا، دو کشور از آفریقا و یک کشور از اقیانوسیه هستند.

به گزارش ایسنا، انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند طراحی شده بود.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات 26 تا 29 بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.

 خبر آنلاین: راه‌یابی ۶۰ نفر به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی تهران

60 برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان راه یافتند. راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان مشخص شدند. در این مسابقه، 1728 برنامه نویس ایرانی و 3182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان شرکت داشتند که از این تعداد 60 نفر به مرحله نهایی راه یافتند. از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند. در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آنلاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت، ماکاتو یکی از پرافتخارترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده 6 مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی "تاپ کدر" و "کدفرسز" است. سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هر دو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند. شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند. همچنین از 54 کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، 24 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، 6 کشور از قاره آمریکا، 2 کشور از آفریقا و 1 کشور از اقیانوسیه هستند.

 انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند، طراحی شده بود. مرحله نهایی این دوره از مسابقات 26 الی 29 بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.

 تابناک: استقبال از مسابقات برنامه‌نویسی ایرانی

راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان که با رقابت هزار و 728 برنامه نویس ایرانی و سه هزار و 182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مرحله از رقابت‌ها، 60 برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه راه‌یافتند.

به گفته برگزارکنندگان مسابقات از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند.

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آن لاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت. سوجیما یکی از پرافتخار ترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده شش مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی «تاپ کدر» و «کدفرسز» است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هردو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند. 

شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

همچنین از 54 کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، 24 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، شش کشور از قاره آمریکا، دو کشور از آفریقا و یک کشور از اقیانوسیه هستند.

انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند طراحی شده بود.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات 26 تا 29 بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.

 آزاد نگار: استقبال جهانی از مسابقه ایرانی

راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان مشخص شدند. در این مسابقه، 1728 برنامه نویس ایرانی و 3182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان شرکت داشتند که از این تعداد 60 برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه راه یافتند.

از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند.

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آن لاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت، ماکاتو یکی از پرافتخار ترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده 6 مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی "تاپ کدر" و "کدفرسز" است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هردو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، امیر کبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

همچنین از 54 کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، 24 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، 6 کشور از قاره آمریکا، 2 کشور از آفریقا و 1 کشور از اقیانوسیه هستند.

انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند طراحی شده بود.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات 26 الی 29 بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه نمایید.

 نما نیوز: استقبال جهانی از یک مسابقه ایرانی

راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان که با رقابت هزار و 728 برنامه نویس ایرانی و سه هزار و 182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در پایان این مرحله از رقابت‌ها، 60 برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه راه‌یافتند.

به گفته برگزارکنندگان مسابقات از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند.

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آن لاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت. سوجیما یکی از پرافتخار ترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده شش مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی «تاپ کدر» و «کدفرسز» است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هردو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

همچنین از 54 کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، 24 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، شش کشور از قاره آمریکا، دو کشور از آفریقا و یک کشور از اقیانوسیه هستند.

انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند طراحی شده بود.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات 26 تا 29 بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.

 رجا نیوز: استقبال جهانی از یک مسابقه ایرانی

راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان که با رقابت هزار و 728 برنامه نویس ایرانی و سه هزار و 182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مرحله از رقابت‌ها، 60 برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه راه‌یافتند.

به گفته برگزارکنندگان مسابقات از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند.

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آن لاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت. سوجیما یکی از پرافتخار ترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده شش مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی «تاپ کدر» و «کدفرسز» است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هردو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

همچنین از 54 کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، 24 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، شش کشور از قاره آمریکا، دو کشور از آفریقا و یک کشور از اقیانوسیه هستند.

انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند طراحی شده بود.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات 26 تا 29 بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.

افکار نیوز: استقبال جهانی از مسابقه ایرانی برنامه‌نویسی

۶۰ برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان راه یافتند.

به گزارش افکارنیوز، خبرگزاری مهر نوشت: راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان مشخص شدند. در این مسابقه، ۱۷۲۸ برنامه نویس ایرانی و ۳۱۸۲ برنامه نویس خارجی از ۵۴ کشور جهان شرکت داشتند که از این تعداد ۶۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند.

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آنلاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت، ماکاتو یکی از پرافتخارترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده ۶ مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی "تاپ کدر" و "کدفرسز" است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هر دو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان ۳۴۳ دانشگاه و دانش آموزان ۱۷۸ مدرسه از ۳۱ استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

همچنین از ۵۴ کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، ۲۴ کشور آسیایی، ۲۱ کشور اروپایی، ۶ کشور از قاره آمریکا، ۲ کشور از آفریقا و ۱ کشور از اقیانوسیه هستند.

انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند، طراحی شده بود.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات ۲۶ الی ۲۹ بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.

 جهان نیوز: استقبال‌ جهانی از مسابقه ایرانی برنامه‌نویسی

۶۰ برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان راه یافتند.

به گزارش جهان به نقل از مهر، راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان مشخص شدند. در این مسابقه، ۱۷۲۸ برنامه نویس ایرانی و ۳۱۸۲ برنامه نویس خارجی از ۵۴ کشور جهان شرکت داشتند که از این تعداد ۶۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند.

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آنلاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت، ماکاتو یکی از پرافتخارترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده ۶ مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی "تاپ کدر" و "کدفرسز" است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هر دو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان ۳۴۳ دانشگاه و دانش آموزان ۱۷۸ مدرسه از ۳۱ استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

همچنین از ۵۴ کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، ۲۴ کشور آسیایی، ۲۱ کشور اروپایی، ۶ کشور از قاره آمریکا، ۲ کشور از آفریقا و ۱ کشور از اقیانوسیه هستند.

انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند، طراحی شده بود.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات ۲۶ الی ۲۹ بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.

 عصر ایران: استقبال جهانی از مسابقه ایرانی

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آن لاین به ماکاتو سوجیما از ژاپن و انادی کورتکویچ از بلاروس تعلق گرفت، ماکاتو یکی از پرافتخار ترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده 6 مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی "تاپ کدر" و "کدفرسز" است.

راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان مشخص شدند. در این مسابقه، 1728 برنامه نویس ایرانی و 3182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان شرکت داشتند که از این تعداد 60 برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه راه یافتند.بیان

از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند.

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آن لاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت، ماکاتو یکی از پرافتخار ترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده 6 مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی "تاپ کدر" و "کدفرسز" است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هردو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، امیر کبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

همچنین از 54 کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، 24 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، 6 کشور از قاره آمریکا، 2 کشور از آفریقا و 1 کشور از اقیانوسیه هستند.

انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند طراحی شده بود.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات 26 الی 29 بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه نمایید.

 مهر: استقبال جهانی از مسابقه ایرانی برنامه‌نویسی/ راه‌یابی 60 نفر به مرحله نهایی

60 برنامه نویس ایرانی و خارجی به مرحله نهایی مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، راه یافتگان به فینال مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان مشخص شدند. در این مسابقه، 1728 برنامه نویس ایرانی و 3182 برنامه نویس خارجی از 54 کشور جهان شرکت داشتند که از این تعداد 60 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه بود که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی بودند.

در میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آنلاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و انادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت، ماکاتو یکی از پرافتخارترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده 6 مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی "تاپ کدر" و "کدفرسز" است.

 سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هر دو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

 شرکت کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان 343 دانشگاه و دانش آموزان 178 مدرسه از 31 استان کشور بودند که در میان دانشگاه ها، بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

 همچنین از 54 کشوری که برنامه نویسان آنها در مسابقه بیان شرکت کرده اند، 24 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، 6 کشور از قاره آمریکا، 2 کشور از آفریقا و 1 کشور از اقیانوسیه هستند.

 انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد بود و سوال های علمی این مسابقات توسط برنامه نویسان شرکت بیان که خود از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند، طراحی شده بود.

 مرحله نهایی این دوره از مسابقات 26 الی 29 بهمن به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir مراجعه کنید.