وبلاگ رسمی شرکت بیان

  • ۳۴
  • ۵
  • یکی از بهترین برنامه نویسان بیان و مدیر پروژه هد (مهدی بیاضی) متاسفانه 8 ماه است مشغول تایپ کردن نامه های اداری در پادگان محل خدمت سربازی خود است. اگر یک بار لطمه هایی که سربازی متخصصان به صنعت فناوری اطلاعات کشور می زند محاسبه شود، قطعا منجر به تغییر وضعیت فعلی خدمت سربازی خواهد شد.

   عصرتکنولوژی: آغاز ثبت نام سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان

ثبت نام سومین دوره مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان که به میزبانی ایران و ابتکار شرکت دانش بنیان بیان برگزار می شود آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دوره قبل مسابقات ۳ هزار شرکت کننده خارجی از ۵۴ کشور جهان و ۲ هزار برنامه نویس برتر ایرانی شرکت کردند و مسابقات امسال در ۵ مرحله برگزار می شود که مراحل مقدماتی آن به صورت برخط برگزار می شود. این مسابقات به صورت انفرای برگزار می شود و ثبت نام همه برنامه نویسان در آن آزاد است. قوانین و مراحل مسابقه در سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir تشریح شده است.

   آیتی رسان: هم اکنون ثبت نام کنید، تا شروع مرحله ورودی مسابقات برنامه نویسی بیان تنها ۲۸ روز باقی است!

مسابقات برنامه‌ نویسی بیان یک رویداد سالانه بوده که به صروت بین المللی نیز برگزار می‌شود و هدف اصلی آن این است که بستری مناسب برای ارتقای دانش فنی، مهارت و خلاقیت برنامه نویسان ایرانی فراهم آورد. اولین دوره این مسابقات در پاییز سال ۹۰ برگزار شد. در دومین دوره ۱۷۲۸ شرکت کننده ایرانی و ۳۱۸۲ شرکت کننده از ۵۴ کشور جهان شرکت کردند و پس از پشت سر گذاشتن مراحلی سخت و نفس گیر، سرانجام ۶۰ برنامه نویس به مرحله پایانی راه یافتند. بیشترین امتیاز مرحله آنلاین به ماکاتو سوجیما  از ژاپن (پرافتخارترین برنامه‌نویسان ژاپنی) و گنادی کورتکویچ از بلاروس (نفر اول رنکینگ جهانی و دارنده ۶ مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر) تعلق گرفت. در میان برنامه نویسان ایرانی نیز نام سعید ایلچی و سید حامد ولی‌زاده که هر دو موفق به کسب مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر شده‌اند نیز به چشم می‌خورد. سومین دوره این مسابقات نیز امسال در ۵ مرحله دنبال می‌شود که دو مرحله اول به صورت اختیاری و آنلاین برگزار شده و اولین مرحله رسمی این دوره راس ساعت ۹:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۷ مهرماه به مدت ۷۲ ساعت استارت خواهد خورد. ثبت نام این سری از ۵ شهریور ماه شروع شده و همچنان نیز ادامه دارد. اگر شما نیز می‌خواهید در این رویداد بزرگ شرکت کنید، هرچه سریع تر از اینجا ثبت نام کنید چرا که تنها ۲۸ روز تا شروع مرحله ورودی زمان باقی است. درضمن در این دوره، محدودیتی برای زبان‌های برنامه نویسی وجود ندارد.

  • ۴
  • ۰

لوگوی شرکت بیان - بدون پس زمینه:

لوگوی شرکت بیان - بهمراه پس زمینه:

لوگوی شرکت بیان - رزولوشن بالا، بدون پس زمینه:

لوگوی شرکت بیان - عمودی، بهمراه پس زمینه:

لوگوی مسابقه برنامه نویسی بیان - بدون پس زمینه:

لوگوی مسابقه برنامه نویسی بیان - بهمراه پس زمینه:

پوستر سومین دوره مسابقه برنامه نویسی بیان:

بنرهای مسابقه برنامه نویسی بیان:




خبرگزاری مهر: آغاز ثبت نام سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان 

ثبت نام سومین دوره مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان که به میزبانی ایران و ابتکار شرکت دانش بنیان بیان برگزار می شود آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دوره قبل مسابقات 3 هزار شرکت کننده خارجی از 54 کشور جهان و 2 هزار برنامه نویس برتر ایرانی شرکت کردند و مسابقات امسال در 5 مرحله برگزار می شود که مراحل مقدماتی آن به صورت برخط برگزار می شود. این مسابقات به صورت انفرای برگزار می شود و ثبت نام همه برنامه نویسان در آن آزاد است. قوانین و مراحل مسابقه در سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir تشریح شده است.


دیجیاتو: آماری از دور قبلی مسابقه برنامه نویسی بیان

 

آماری از دور قبلی مسابقه برنامه نویسی بیان

فردا شب اولین مرحله از مراحل ۵ گانه سومین دوره مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان برگزار می شود. اگرچه ۲ مرحله اول مسابقات امسال اجباری نیست و بیشتر جنبه آموزشی و دستگرمی برای شرکت کنندگان دارد، اما قرار است نفر اول مرحله اول، که مرحله “میانبر” نام گرفته است، مستقیما به فینال نهایی مسابقات راه یابد. باید تا فردا منتظر ماند و دید که کدام برنامه نویس مشهور از کدام کشور جهان، اولین جواز شرکت مستقیم در آخرین مرحله را دریافت می کند.

در مرحله مقدماتی مسابقه سال گذشته بیشترین امتیاز به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و گنادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت. ماکاتو یکی از پرافتخارترین برنامه نویسان ژاپنی و انادی دارنده ۶ مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی “تاپ کدر” و “کدفرسز” است.

bayancontest91-infograph-2-w600

اینفوگرافیک کامل دوره قبلی مسابقات را می توانید در وبلاگ بیان مشاهده نمایید.

 

به نظر شما نفر اول مسابقه فردا از کدام کشور خواهد بود؟ آیا از ایران کسی می تواند غول های خارجی را از پای در آورد؟

 


ایستنا: ثبت‌نام مسابقات برنامه‌نویسی بیان

 

نیمه شب دوشنبه سوم شهریور سایت سومین دوره مسابقه برنامه‌نویسی بیان رسما رونمایی و ثبت‌نام مسابقات آن آغاز شد. مسابقات امسال در پنج مرحله برگزار خواهد شد که ۲ مرحله اول آن اختیاری است.
 
مسابقه برنامه‌نویسی بیان یک رویداد سالانه است که به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود. انتخاب و استفاده از زبان برنامه‌نویسی در این مسابقه آزاد بوده و همچنین شرکت در این مسابقه به صورت انفرادی است. 
این مسابقه به دو بخش دانش‌آموزی و آزاد تقسیم می‌شود و اولین دوره آن در پاییز سال ۱۳۹۰ برگزار شد. در دوره قبلی مسابقه برنامه‌نویسی بیان (دومین دوره)، ۱۷۲۸ شرکت‌کننده ایرانی و ۳۱۸۲ شرکت‌کننده از ۵۴ کشور جهان در رقابتی پرنشاط و سخت در سه مرحله با هم به رقابت پرداختند و توانایی خود در شناخت مساله، طراحی راه‌حل و پیاده‌سازی کامل و دقیق آن با استفاده از یک زبان برنامه‌نویسی را به نمایش گذاشتند. در نهایت ۶۰ نفر از برنامه‌نویسان نخبه ایرانی و بین‌المللی موفق شدند به مرحله‌ نهایی راه 
پیدا کنند. 
 
از ویژگی‌های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت‌کنندگان خارجی از این مسابقه است که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین‌المللی هستند. 
 
در دوره قبلی از میان برنامه‌نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آنلاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و گنادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت، ماکاتو یکی از پرافتخارترین برنامه‌نویسان ژاپنی وگنادی دارنده ۶ مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی «تاپ کدر» و «کدفرسز» است. سید حامد ولی‌زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه‌نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هر دو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.
 
شرکت‌کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان ۳۴۳ دانشگاه و دانش‌آموزان ۱۷۸ مدرسه از ۳۱ استان کشور بودند که در میان دانشگاه‌ها، بیشترین شرکت‌کنندگان به ترتیب از دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.
 


فستیوال نیوز: سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان

 

از سایت سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان رونمایی شد. این دوره از مسابقات نیز به صورت بین المللی برگزار می شود و امیدواریم با برگزاری شایسته

 

contest.bayan.ir

 

از سایت سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان رونمایی شد. این دوره از مسابقات نیز به صورت بین المللی برگزار می شود و امیدواریم با برگزاری شایسته این مسابقات علاوه بر بسترسازی برای رشد مهارت های برنامه نویسان ایرانی، بتوانیم به ارتقای نام ایران در سطح جهانی در حوزه فناوری اطلاعات نیز کمک کنیم.در دوره قبلی مسابقات 1728 برنامه نویس ایرانی و 3182 برنامه نویس خارجی از 5

 

جوایز سومین دوره‌ی مسابقات برنامه نویسی بیان

نفر اول

3 سکه‌ی تمام بهارآزادی + صنایع دستی ایران + تی شرت مسابقه
نفر دوم

2 سکه‌ی تمام بهارآزادی + صنایع دستی ایران + تی شرت مسابقه
نفر سوم

یک سکه‌ی تمام بهارآزادی + صنایع دستی ایران + تی شرت مسابقه

نفرات ذیل نیز تیشرت مسابقات + تقدیرنامه + بسته‌ی امکانات اختیاری blog.ir + بسته‌ی امکانات اختیاری bayanbox.ir را دریافت خواهند کرد:

3 شرکت‌کننده‌ی برتر هر استان + 25 دانش‌آموز برتر پسر کشور + 25 دانش‌آموز برتر دختر کشور
4 کشور جهان با هم به رقابت پرداختند.

 

 

برای آشتایی بیشتر، به سایت مسابقه برنامه نویسی بیان مراجعه نمایید.

 

آیین افتتاحیه مسابقات پس از برگزاری مرحله اول که مرحله ای آزمایشی است برگزار خواهد شد.

 

این مطلب تا روز جمعه که اولین مرحله مسابقه برگزار خواهد شد ممکن است به روز گردد ...

 

پیوندهای مفید:

 

سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان

رقابت های علمی برنامه نویسی، یکی از عوامل مهم در رشد و تعالی برنامه نویسان است. بیان نیز با برگزاری مسابقات برنامه نویسی در سطح جهانی، تلاش می کند تا بستری مناسب برای ارتقای دانش فنی، مهارت و خلاقیت برنامه نویسان ایرانی فراهم آورد. در مسابقات بیان، برای استفاده از تکنولوژی‌ها و زبان‌های برنامه نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و مخاطب این رویداد تمامی کسانی هستند که توانایی برنامه نویسی دارند. سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان نیز به صورت بین المللی و به صورت انفرادی در 5 مرحله برگزار می شود که به جز مرحله فینال نهایی، سایر مراحل به صورت برخط اجرا می شود.



ایسنا: ثبت نام سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان آغاز شد

 

 

ثبت نام سومین دوره مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان که به میزبانی ایران و ابتکار شرکت دانش بنیان بیان برگزار می شود آغاز شد.

به گزارش ایسنا از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه است که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین‌المللی هستند. در دومین دوره مسابقات سه هزار شرکت کننده خارجی از 54 کشور جهان و دو هزار برنامه نویس برتر ایرانی شرکت کرده بودند که از میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آنلاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و گنادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت. سوجیما یکی از پرافتخارترین برنامه نویسان ژاپنی و کورتکویچ، دارنده شش مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی "تاپ کدر" و "کدفرسز" است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هر دو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

مسابقات امسال در پنج مرحله برگزار می شود که مراحل مقدماتی آن به صورت برخط است.

سوال های این رویداد علمی توسط برنامه نویسان شرکت بیان که از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر هستند طراحی شده است.

سومین دوره این مسابقات نیز به صورت انفرای برگزار می شود و ثبت نام همه برنامه نویسان در آن آزاد است. قوانین و مراحل مسابقه در سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir تشریح شده است.

 

بازتاب مرحله مقدماتی مسابقه

   دیجیاتو: آغاز ثبت نام مسابقات برنامه نویسی بیان

   آی تی ایران: ثبت نام مسابقات برنامه نویسی بیان

   برسام: ثبت نام مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان آغاز شد.

   سینا: مسابقه بین المللی برنامه نویسی «بیان» برگزار می شود.

   دنیای اقتصاد: ثبت‌نام مسابقات برنامه‌نویسی بیان

   فاین آی تی:  ثبت نام مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان آغاز شد.

   ایستنا: ثبت‌نام مسابقات برنامه‌نویسی بیان

   فستیوال نیوز: سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان

   دیجیاتو: آماری از دور قبلی مسابقه برنامه نویسی بیان

   ایسنا: ثبت نام سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان آغاز شد.

   خبرگزاری مهر: آغاز ثبت نام سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان

   عصرتکنولوژی: آغاز ثبت نام سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان

   آیتی رسان: هم اکنون ثبت نام کنید، تا شروع مرحله ورودی مسابقات برنامه نویسی بیان تنها ۲۸ روز باقی است!

   برسام: چند آمار کوتاه از مسابقه برنامه نویسی بیان


بازتاب اولین مرحله مسابقه

   دیجیاتو: مرحله اول مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان از فردا آغاز می شود

   برسام: مرحله اول مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان فردا آغاز می شود

   ایسنا: مرحله اول مسابقات بین المللی برنامه نویسی «بیان»، فردا آغاز می شود

   یک پزشک: اولین مرحله سومین دوره مسابقه برنامه‌نویسی بیان

   عصر ایران: آغاز مسابقات بین المللی برنامه نویسی «بیان» از فردا

   آی تی ایران: آغاز مرحله اول مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان

   بیتنا: فردا آغاز سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان

   سینا: آغاز مرحله اول مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان

   به روز رسانی: یک رویداد افتخار آفرین دیگر برای ایرانیان

   جهان نیوز: آغاز مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی «بیان»

   دانا: آغاز مرحله اول مسابقات بین المللی برنامه نویسی

   درنیوز: آغاز مرحله اول مسابقات برنامه نویسی

   وبلاگینا: مرحله اول مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان آغاز شد

   تابناک: آغاز مرحله اول مسابقات برنامه نویسی

   به روز رسانی: یکی از بزرگترین مسابقات برنامه نویسی

   ایرنا: 1‪03 countries join Iran‬ programming contest

   عصر ایران: رقابت برنامه‌نویسان 103 کشور جهان در مسابقات برنامه‌نویسی «بیان»

   ایسنا: رقابت برنامه‌نویسان 103 کشور جهان در مسابقات برنامه‌نویسی «بیان»

   رجا نیوز: رقابت برنامه‌نویسان 103 کشور جهان

   وبنا: سرانجام جایزه «بیان» به کجا رسید؟

   خبرگزاری مهر:  مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی برگزار می شود

   ایسنا: رقابت غول‌های برنامه‌نویسی جهان در مسابقات بین‌المللی «بیان»

   خراسان نیوز: رقابت غول‌های برنامه‌نویسی جهان در مسابقات بین‌المللی «بیان»

   ایسنا: مرحله انتخابی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی «بیان» برگزار شد


بازتاب اولین نشست خبری بیان

   باشگاه خبرنگاران: حضور 10 هزار برنامه‌نویس از سراسر دنیا در مسابقه‌ای ایرانی

   ایرنا: رقابت 60 برنامه نویس برتر دنیا در ایران

   دیجیاتو: نشست خبری شرکت بیان

   آی تی ایران: مسابقه برنامه نویسی بیان به مرحله نهایی رسید

   عصر ایران: آمار جالب از یک رویداد علمی افتخار آفرین برای ایران

   سینا: رقابت ۶۰ برنامه نویس برتر دنیا در ایران

   دنیای اقتصاد: رقابت غول‌های برنامه‌نویسی درمسابقات «بیان»

   آی تی آنالیز: حضور برنامه‌نویسان 103 کشور در مسابقات بیان

   برسام:  گزارشی از سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان تاکنون

   دیجیاتو: آمارهایی از مسابقات برنامه نویسی بیان

   عصر ایران: برند سازی جهانی به سبک نخبگان ایرانی

   خبرگزاری مهر:  فینالیست های سومین دوره مسابقات برنامه نویسی مشخص شدند

   آفتاب یزد: برند سازی جهانی به سبک نخبگان ایرانی

   دنیای اقتصاد: فینالیست‌های سومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی مشخص شدند


این مطلب تکمیل خواهد شد...


فاین آی تی:  ثبت نام مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان آغاز شد.

 

 

به گزارش فاین آی تی به نقل از برسام؛ در دوره قبلی مسابقات ۳ هزار شرکت کننده  خارجی از ۵۴ کشور جهان و ۲ هزار برنامه نویس برتر ایرانی شرکت کرده بودند. مسابقات امسال در ۵ مرحله برگزار می شود که مراحل مقدماتی آن به صورت برخط  برگزار می شود. این مسابقات به صورت انفرای برگزار می شود و ثبت نام همه  برنامه نویسان در آن آزاد است. قوانین و مراحل مسابقه در سایت رسمی مسابقه  به نشانی contest.bayan.ir تشریح شده است.

 


دنیای اقتصاد: ثبت‌نام مسابقات برنامه‌نویسی بیان

 

 

نیمه شب دوشنبه سوم شهریور سایت سومین دوره مسابقه برنامه‌نویسی بیان رسما رونمایی و ثبت‌نام مسابقات آن آغاز شد. مسابقات امسال در پنج مرحله برگزار خواهد شد که ۲ مرحله اول آن اختیاری است.

مسابقه برنامه‌نویسی بیان یک رویداد سالانه است که به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود. انتخاب و استفاده از زبان برنامه‌نویسی در این مسابقه آزاد بوده و همچنین شرکت در این مسابقه به صورت انفرادی است. 
این مسابقه به دو بخش دانش‌آموزی و آزاد تقسیم می‌شود و اولین دوره آن در پاییز سال ۱۳۹۰ برگزار شد. در دوره قبلی مسابقه برنامه‌نویسی بیان (دومین دوره)، ۱۷۲۸ شرکت‌کننده ایرانی و ۳۱۸۲ شرکت‌کننده از ۵۴ کشور جهان در رقابتی پرنشاط و سخت در سه مرحله با هم به رقابت پرداختند و توانایی خود در شناخت مساله، طراحی راه‌حل و پیاده‌سازی کامل و دقیق آن با استفاده از یک زبان برنامه‌نویسی را به نمایش گذاشتند. در نهایت ۶۰ نفر از برنامه‌نویسان نخبه ایرانی و بین‌المللی موفق شدند به مرحله‌ نهایی راه 
پیدا کنند. 
از ویژگی‌های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت‌کنندگان خارجی از این مسابقه است که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین‌المللی هستند. 
در دوره قبلی از میان برنامه‌نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آنلاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و گنادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت، ماکاتو یکی از پرافتخارترین برنامه‌نویسان ژاپنی وگنادی دارنده ۶ مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی «تاپ کدر» و «کدفرسز» است. سید حامد ولی‌زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه‌نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هر دو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.
 شرکت‌کنندگان ایرانی این مسابقه از دانشجویان ۳۴۳ دانشگاه و دانش‌آموزان ۱۷۸ مدرسه از ۳۱ استان کشور بودند که در میان دانشگاه‌ها، بیشترین شرکت‌کنندگان به ترتیب از دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت بودند.

 


خبرگاه المپیاد کامپیوتر: مسابقه برنامه‌نویسی بیان

 

 

برای شرکت در مسابقه برنامه‌نویسی بیان با مراجعه به این سایت می‌توانید ثبت‌نام کنید.

 


سینا: مسابقه بین المللی برنامه نویسی «بیان» برگزار می شود.

 

 

ثبت نام سومین دوره مسابقات بین اللملی برنامه نویسی بیان آغاز شد.

سیناپرس: مسابقه برنامه نویسی بیان به ابتکار یک گروه دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات به صورت بین المللی برگزار می شود و علاقمندان از روز پنجشنبه به مدت دو روز فرصت دارند در این رویداد علمی شرکت کنند.

سید مهران خلدی، مدیر برگزاری مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیناپرس با اعلام این مطلب گفت: رقابت های علمی برنامه نویسی، یکی از عوامل مهم در رشد و تعالی برنامه نویسان است. بیان نیز با برگزاری مسابقات برنامه نویسی در سطح جهانی، تلاش می کند تا بستری مناسب برای ارتقای دانش فنی، مهارت و خلاقیت برنامه نویسان ایرانی فراهم آورد.

وی تصریح کرد: در مسابقات بیان، برای استفاده از تکنولوژی‌ها و زبان‌های برنامه نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و مخاطب این رویداد تمامی کسانی هستند که توانایی برنامه نویسی دارند.

به گفته خلدی سومین دوره مسابقات بین اللملی برنامه نویسی بیان به صورت انفرادی و در 5 مرحله برگزار می شود که به جز مرحله فینال نهایی، سایر مراحل به صورت برخط اجرا می شود.

وی در ادامه توضیح داد: این مسابقه علمی در مرحله اول به صورت اینترنتی برگزار می شود و مهارت، سرعت، دقت و خلاقیت برنامه نویسان را ارزیابی می کند. در مرحله نهایی این مسابقه که به صورت حضوری برگزار خواهد شد، برنامه نویسان برتر ایرانی و خارجی به رقابت خواهند پرداخت.

مسوول برگزاری مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان خاطرنشان کرد: انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد است و سوال های آن توسط برنامه نویسان شرکت بیان که از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر هستند طراحی شده است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت مسابقات به نشانی contest.bayan.ir در مسابقات این دوره شرکت کنند.

 


برسام: ثبت نام مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان آغاز شد.

 

 

ثبت نام سومین دوره مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان که به میزبانی  ایران و ابتکار شرکت بیان برگزار می شود٬ آغاز شد.

 ثبت نام مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان آغاز شد

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، در دوره قبلی مسابقات ۳ هزار شرکت کننده  خارجی از ۵۴ کشور جهان و ۲ هزار برنامه نویس برتر ایرانی شرکت کرده بودند. مسابقات امسال در ۵ مرحله برگزار می شود که مراحل مقدماتی آن به صورت برخط  برگزار می شود. این مسابقات به صورت انفرای برگزار می شود و ثبت نام همه  برنامه نویسان در آن آزاد است. قوانین و مراحل مسابقه در سایت رسمی مسابقه  به نشانی contest.bayan.ir تشریح شده است.