خبرگزاری دانا: سوت پایان مسابقه بیان به صدا درآمد / اسامی برندگان امشب اعلام می شود

مسابقه برنامه نویسی بیان به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی حوزه آی تی هم اکنون در تهران در حال برگزاری است که لحظه به لحظه آن را پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانا (داناخبر)، طبق برنامه اعلام شده مسابقه‌ اصلی  از ساعت۱۰ الی ۱۳ برگزار شده و پس از صرف ناهار، از ساعت۱۵ الی ۱۷ چالش فانکودرز برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه وضیافت شام نیز از ساعت 21 تا 23 امروز در هتل پارسیان آزادی برگزار خواهد شد.

سوالات شامل سطوح مختلفی است. برخی از آن‌ها آسان هستند و تعدادی از سوالات در سطوح متوسط هستند. البته چند سوال بسیار سخت هم در میان آن‌ها پیدا می شود که ممکن است تا پایان مسابقه کسی قادر به حل آن نباشد.

شرکت کننده ها بعد از پاسخ به هر سوال آن را از طریق شبکه داخلی مسابقه برای داوران ارسال می کند و در صورتی که سوال را درست پاسخ داده باشد، یک بادکنک رنگی دریافت می کند که به میز کارش متصل می شود. ۸ بادکنک با رنگ های مختلف وجود دارد که هر کدام نمایانگر یک سوال پاسخ داده شده توسط شرکت کننده است.

به روز رسانی:

سوت پایان مسابقه در ساعت ۱۶:۰۵ دقیقه به صدا درآمد و شرکت کنندگان به منظور استراحت سالن را ترک خواهند کرد. طبق اعلام مدیریت مسابقه، اسامی برندگان ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که پس از استراحتی کوتاه، یک مسابقه تفریحی با نام fun coders به منظور سرد کردن برنامه نویسان برگزار خواهد شد.

به روز رسانی:

کمتر از ۲۰ دقیقه به پایان مسابقه باقی است و کاربر mikhail با ۴۰۹ امتیاز در صدر جدول و ۲ کاربر peter50216 و Egor با امتیاز مشابه ۳۵۵/۵۰ در جایگاه دوم قرار دارند و کاربر watashi با ۳۴۷/۵۰ امتیاز در جایگاه سوم است.

به روز رسانی:

با تصمیم تیم داوران مدت زمان مسابقه نیم ساعت افزایش یافت و با این حساب کمتر از ۱ ساعت به پایان مسابقه زمان باقیست و شرکت کننده شماره ۴۳ با نام P. Shish از کشور چین با پاسخگویی صحیح به سه سوال، هم اکنون در صدر قرار دارد.

به روز رسانی:

تنها ۴۰ دقیقه دیگر به پایان مسابقه زمان باقیست و همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، تعدادی از شرکت کنندگان موفق به حل برخی از سوالات مسابقه شده‌اند.

به روز رسانی:

۱۰۰ دقیقه از زمان مسابقه گذشته است و تا کنون تنها ۸ نفر از شرکت کنندگان توانسته‌اند حداقل به یکی از سوالات مسابقه پاسخ بدهند.

به روز رسانی:

۹۰ دقیقه از این ماراتن نفس گیر گذشته است و همچنان برنامه نویسان مشغول حل سوالات مسابقه می‌باشند. تا کنون خبری از نصب بادکنک و نمایش امتیازات بر روی صفحه نمایش نیست. برنامه نویسان تنها ۹۰ دقیقه دیگر برای حل سوالات زمان در اختیار دارند.