خبرگزاری دانشجو: نفرات برتر فینال برنامه نویسی معرفی شدند + عکس

مرحله فینال مسابقات بین المللی برنامه نویسی «بیان» دیروز با حضور 10 برنامه نویس خارجی و 50 برنامه نویس داخلی برگزار شد.

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، مرحله فینال مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان دیروز با حضور نمایندگان CodeForces در دو رده دانشجویی و دانش آموزی با حضور 10 برنامه نویس خارجی و 50 برنامه نویس داخلی در 2 نوبت صبح و عصر برگزار شد.

داوران مسابقه دیروز اسامی نفرات برتر را اعلام کردند. براین اساس این گزارش Peter Shih از کشور تایوان موفق به دریافت مدل طلای مسابقات شد و Mikhail Kever و Egor Kulikov از کشور روسیه جز نفرات دوم و سوم بودند.

به نفرات برتر جوایز نقدی و صنایع دستی ایرانی اهدا شد که جایزه نفر اول و دوم 3 سکه طلا و صنایع دستی و نفر سوم یک سکه طلا و صنایع دستی میناکاری ایرانی بود. 5 نفر اول این مسابقات جزء شرکت کنندگان خارجی و جایگاه نفرات برتر ایرانی از جایگاه ششم به بعد بود.

مرحله های ماقبل فینال این مسابقات در دو  مرحله انتخابی و حذفی قبلا با حضور  3100 شرکت کننده خارجی از 54 کشور جهان و 1700 برنامه نویس نخبه ایرانی آبان ماه امسال برگزار شده بود و مرحله فینال این مسابقات روز گذشته به کار خود پایان داد و در فینال 3 برنامه نویس از بین 60 برنامه نویس راه یافنه به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در میان کشور های شرکت کننده روسیه، چین، بلاروس، ژاپن، لهستان، کره جنوبی، سوئیس و ایران با برنامه نویسان مطرح خود شرکت کرده بودند.

اسامی نفران رده بندی شده به شرح زیر است:

1. Peter Shih

2. Mikhail Kever

3. Egor Kulikov

4. Zejun Wu

5. Dmitry Egorov

6. سهیل احسانی

7. علی فیوج نوملی

8. Veselin Georgiev

9. سید حامد ولی‌زاده

10. حامد صالح

11. علی بابایی چشمه احمدرضایی