از ابتدای فعالیت شرکت بیان تا به امروز، امسال اولین سالی بود که قصد داشتیم در بیان تعطیلات دو هفته ای را تجربه کنیم؛ آن هم به دلیل فشردگی شدید فعالیت ها در اسفندماه. اما شوخی آخرین روز سال  به واقعیت مبدل شد تا جایی که فعالیت های این ایام تعطیلات برای بنده و برخی از همکارانم شبانه روزی شد! روزهای هشتم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم، سیزدهم و حتی امروز جمعه جهاردهم فروردین، برای ما تا ساعات پایانی شب در دفتر بیان سپری شد.

با این همه، به دلایل متعددی مانند حجم بالای کارهای غیرقابل پیش بینی و مهمتر از آن تعطیلی تقریبا یکپارچه کشور (شرکت ها، ادارات، بانکها و صرافی ها)، با وجود تمام تلاش هایی که کردیم، فرصت کافی برای تهیه گزارش عملکرد سال گذشته و آماده کردن بسته هدیه نوروزی که بنا داشتیم تا پایان تعطیلات نوروزی اعلام کنیم فراهم نشد.

ان شاء الله جمعه 21 فروردین ماه همزمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، هدیه بیان به کاربران عزیز اهدا خواهد شد و همزمان گزارش سالیانه و سایر موارد نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

در پایان هم از خانواده خود و هم از خانواده همکارانم که در این چند سال صبورانه سختی ها را تحمل کرده اند و پشتیبان همسران و فرزندان خود در بیان بوده اند صمیمانه سپاسگزارم و از کاربران عزیزمان نیز که محبت ها و حمایت های آنان همواره الهام بخش ادامه مسیرمان بوده است متواضعانه قدردانی می کنم.


با سپاس و احترام

علی قدیری