موضوع مسابقه: عکس هایی با مضمون خوش آمدگویی به برنامه نویسان برتر جهان که برای حضور در فینال مسابقات برنامه نویسی شرکت بیان از دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به ایران می آیند. 


جوایز مسابقه: نفر اول یک دوربین عکاسی و 30 نفر برتر، تیشرت بیان + بلیت حضور در جشن بیان در برج میلاد را دریافت خواهند کرد (events.bayan.ir)


نحوه ارسال آثار: عکسهای خود را برای bayan.ir@ در اینستاگرام با هشتگ های welcome_to_iran#  و #بیان ارسال کنید و یا بر روی bayanbox.ir آپلود کرده و لینک آن را برای ما در بخش نظرات ارسال کنید. عکس های ارسالی می تواند شامل اسکرین شات هایی از مانیتور یا صفحه موبایل شما نیز باشد.


انگیزه مسابقه: در مراحل مقدماتی سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان 10266 برنامه نویس از 103 کشور جهان شرکت داشتند که اکنون برگزیدگان آنها برای شرکت در فینال مسابقات به تهران خواهند آمد. در این دوره از مسابقات بیان و در دوره گذشته، فشار روانی مستقیم و غیر مستقیم فراوانی بر راه یافتگان خارجی مسابقات برنامه نویسی بیان به دلیل وجود جو ضد ایرانی در برخی کشورها وارد شد. با این حال هم در دوره گذشته و هم در این دوره، نخبگان برنامه نویسی جهان تصمیم گرفتند راهی ایران شوند. می خواهیم با کمک شما به شکستن این جو نادرست ضد ایرانی کمک کنیم.


مهلت ارسال آثار : 6 اردیبهشت