به روز رسانی: فینال دور سوم مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان برگزار شد

 

امروز مصادف با 11 اردیبهشت سال 1394 هجری شمسی فینال دور سوم مسابقات بین المللی بیان در هتل آزادی برگزار شد که تیم خبری بروزرسانی نیز به دعوت شرکت بیان برگزار کننده این مسابقات به صورت زنده پوشش متنی ،تصویری و صوتی خود را آغاز کرد.

 

مرحله‌ی نهایی مسابقه بین‌المللی برنامه‌نویسی بیان، صبح امروز با حضور شصت شرکت‌کننده داخلی و خارجی برگزار شد. مرحله‌ی ورودی و انتخابی این مسابقه که از شهریورماه سال 93 آغاز شده در مهرماه سال گذشته باحضور 10 هزار و 266 برنامه‌نویس از 103 کشور جهان به صورت آنلاین برگزار شد و برگزیدگان آن به مرحله‌ی نهایی راه یافتند. مرحله‌ی نهایی این مسابقه به صورت حضوری، در هتل پارسیان آزادی برگزار و نتایج نهایی آن فردا، در اختتامیه مسابقات، اعلام خواهد شد.

مرحله نهایی سومین دوره مسابقات امروز در تاریخ 11 اردیبهشت سال 1394 برگزار شد در طی برگزاری این مرحله با توجه به قوانین بیان تمامی درب های ورودی و خروجی بر روی تیم های خبری بسته شد اما از آنجایی که تیم خبری بروزرسانی با پوشش زنده لحطه به لحظه مسابقات را پوشش میداد مسئولین شرکت بیان تلویزیونی برای نمایش لحظه به لحظه مسابقات در سالن خبرنگاران قرار دادند تا تیم های خبری از وضعیت مسابقه آگاهی کامل داشته باشند در نهایت با پایان یافتن مسابقه نتیجه نهایی مسابقه در مراسمی که تحت عنوان اختتامیه در سالن همایش های برج میلاد توسط بیان با حضور بروزرسانی برگزار شد نتایج کامل اعلام گردید که به شرح زیر میباشد.

نفر اول مسابقهKapun از روسیه

نفر دوم : علی حقانی از ایران

نفر سوم : Djokic از سوییس

نفر چهارم :Budua از رومانی 

نفر پنجم :پیمان جبار زاده از ایران

انطور که از جدول و در مقایسه با آمار سال قبل مشخص است ایرانیان زیادی رتبه های تک رقمی را تواسنته اند کسب کند که این پیشرفت بسیار خوبی میباشد .