سورنا ستاریدکتر سورنا ستاری، رییس بنیاد ملی نخبگان و معاون علمی و فناوری رییس جمهور به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد خود در بازدیدی از شرکت بیان، از نزدیک با دستاوردهای علمی و خدمات دانش بنیان شرکت بیان آشنا شد و با متخصصان بیان به گفتگو نشست.

همانطور که می دانید بیان در کنار ارائه خدمات خود به کاربران عمومی فضای مجازی، به شرکت ها و سازمان های کشور، خدمات تخصصی و مشاوره ای پیرامون فناوری های نوین IT در پروژه های بزرگ و ملی نیز ارائه می دهد. در این بازدید مقرر شد همکاری مشترکی میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت بیان برای ارتقای سطح مهارتی متخصصان حوزه فناوری اطلاعات کشور و همچنین صادرات خدمات آموزشی تخصصی بیان به دیگر کشورها شکل بگیرد.

و اما یک خبر خوب! در این دیدار دکتر ستاری اعلام کرد که قرار است تسهیلاتی برای خدمت سربازی متخصصان فناوری اطلاعات کشور درنظر گرفته شود که امیدواریم با تحقق آن، معضل سربازی همکاران ما نیز که حدودا یک سوم آنها را دچار مشکل نموده است برطرف شود. بحث سربازی برای آن دسته از همکارانی که صبح ها به خدمت می رفتند و بعد از ظهرها به بیان می آمدند به خصوص در ماه مبارک رمضان بسیار سخت و طاقت فرسا شده بود.

کارکنان شرکت بیان

در پایان این بازدید، معاون رییس بنیاد ملی نخبگان برای حمایت از محصولات بومی و خدمات دانش بنیان شرکت بیان اعلام آمادگی کرد و بابت برگزاری مسابقات علمی برنامه نویسی بیان که با استقبال بیش از ده هزار برنامه نویس از 103 کشور جهان مواجه شده بود از بیان تقدیر نمود.

برای مشاهده سایر عکس های این بازدید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

علی قدیری و سورنا ستاریدکتر سورنا ستاری در شرکت بیانبازدید رییس بنیاد ملی نخبگان از شرکت بیان