• از ساعت ١٨ فردا جمعه، تا ساعت ١٨ روز یکشنبه نوزدهم شهریور، به مناسبت عید سعید غدیر، همه کاربران می توانند با مراجعه به بخش پرداخت، مبلغ ٥٠ هزار ریال عیدانه غدیر را دریافت کنند. این عیدانه تا آغاز ماه محرم برای خرید امکانات اختیاری اعتبار خواهد داشت. (پیوند مفید: خطبه غدیر پیامبر اعظم (ص)
  • بر اساس پیشنهادهای دریافتی از کاربران، امکانات جدیدی به بخش نظرات وبلاگ اضافه کرده ایم که هفته آینده پس از طی مراحل آزمایشی رونمایی خواهند شد. امکاناتی از قبیل امکان مشاهده نظراتی که برای دیگران ارسال کرده ایم، امکان ویرایش نظراتی که برای دیگران ارسال کرده ایم تا ٢ ساعت، امکان مطلع شدن از پاسخ به نظرات ما در سایر وبلاگ ها و همچنین امکان بلاک کردن ارسال نظر و دنبال کردن.
  • از این پس دامنه های مستقل نیز می توانند از امکان دنبال کردن، همانند سایرین استفاده کنند و بخش دنبال کنندگان را نیز نمایش دهند.
  • فهرست وبلاگ های برتر سال ٩٥ منتشر شد (وبلاگ های با امتیاز بیشتر بر اساس معیارهای کمی و قابل سنجش خودکار). امیدواریم این بار انتشار چنین فهرستی باعث رنجش خاطر کسانیکه با کم دقتی به اشتباه تصور می کنند این فهرست بر اساس سنجش محتوای وبلاگ ها و ارزش گذاری مطالب شکل گرفته است نشود! تصمیم گرفته بودیم از امسال به خاطر حاشیه هایی که دوستان کم دقت و کم طاقت ایجاد کرده بودند انتشار فهرست وبلاگ های برتر به این شکل را متوقف کنیم و منتظر زمان مناسبی برای برگزاری جشنواره ی حرفه ای وبلاگ نویسی بمانیم، اما نهایتا تسلیم درخواست همه کاربران عزیزی که پیگیر و مشتاق چنین فهرستی بودند شدیم. یکی از مزایای انتشار چنین فهرست هایی می تواند فرصت آشنایی با افراد و وبلاگ های جدید باشد.
  • پیشنهاد می کنیم رادیو بلاگیها را دنبال کنید، محصول تلاش خلاقانه جمعی از کاربران خوش ذوق بلاگ بیان است.
  • متاسفانه در کشور ما، بعضا افراد و نهادهایی هستند که طاقت مشاهده روند رو به رشد و دستاوردهای شرکت دانش بنیان مستقلی مانند شرکت بیان را نداشته و ندارند و پس از ناکامی در باج خواهی از بیان، شروع به انواع اخلال و ایجاد مزاحمت و فشارهای غیر قانونی نمودند که طبیعتا با در بسته مواجه شدند! سر بسته و گذرا باید به اطلاع کاربران عزیزمان برسانیم که در حال حاضر به خاطر مزاحمت های ایجاد شده، فعال ترین بخش شرکت بیان، واحد حقوقی ما است و بخش فنی بیشتر وقت خود را به پشتیبانی از خدمات و محصولات و به بروز نگاه داشتن آنها اختصاص می دهد. سایر طرح ها و پروژه های افتتاح نشده شرکت، به دلیل تمرکز و گسترش خدمات مشاوره ای بیان در حال حاضر به حالت تعلیق در آمده اند و امیواریم مجددا در آینده ای نزدیک از سر گرفته شوند. امیدواریم در ادامه مسیر فعالیتمان، حامل خبرهایی خوب برای کاربران بی نظیر و قدرشناسمان باشیم.