بیان امسال برای اولین بار در جشنواره وب شرکت کرده است. ملاک برتری در این جشنواره، آرای مردمی است. رای گیری این جشنواره چند روزی است که شروع شده است و تنها تا پایان روز یک شنبه برای شرکت در رای گیری فرصت باقی است.
امیدواریم با حمایت و پشتیبانی شما کاربران عزیز در این زمان باقی مانده کوتاه، از این رویداد سربلند بیرون بیاییم.
اگر قصد حمایت از بیان را دارید، لطفا بر روی هر ٦ لینک زیر کلیک نمایید و فرایند رای دهی را برای هر ۶ مورد زیر تکمیل فرمایید. پس از ورود به هر یک از لینک های زیر، برای ثبت رای خود ابتدا باید بر روی آیکون قلب کلیک کنید. سپس پنجره ای باز می شود که از شما می خواهد که از طریق کلیک کردن بر یکی از این دو گزینه یاهو یا جیمیل، ثبت رای خود را نهایی کنید.
توجه مهم: برای اینکه مطمئن شوید رای شما ثبت شده است یا نه، یک بار در انتهای کار بر روی لینک های شش گانه بالا کلیک کنید. اگر رای شما ثبت شده باشد. قلب باید قرمز رنگ شده باشد. و اگر پس از باز کردن مجدد صفحه رنگ قلب هنوز خاکستری است، یعنی رای شما ثبت نشده است.
پیشاپیش از استمرار حمایت شما از بیان متشکریم.
سلام داشتم نظرات رو میخوندم
شما گفتید که در همه جای دنیا بابت تعهد به پاسخ گویی به ایمیل ها هزینه پشتیبانی جداگانه دریافت میشود؟؟؟ :)))
مثلا کدوم سایت ها؟
من چند تا سایت معروف ایرانی میشناسم که درحالی که هزینه کمی در اون سایت ها کردم ولی همیشه در کمتر از 24 ساعت جواب میدن،حتی اگر مشتری آنها نباشی، تازه کلی سوال پرسیدم و همه شون رو جواب دادن، سایتهایی مثل ایران هاست مثل ایرنیک حتی مثل دیجیکالا
اگر سایت دیجیکالا مثل شما فکر میکرد پس نباید بعد خرید محصول جواب ما رو بده چون حتی بعد از 7 روز از خرید خیلی خوب جواب میدن
یا سایت هایی مثل هاست ایران اگر مثل شما فکر میکرد پس نباید جواب سوال رو بده فقط بگه که بیا اینم هاست رو برو دیگه، وظیفه ما فقط دادن هاست بود، یا سایتی مثل ایرنیک که با خریدن یک دامنه اونم 8 تومن کلی خدمات میده به همه ایمیل ها پاسخ میده
میدونید چرا؟ دیگه فکر کنم شما استادی :)
چون اونها به مشتری های قدیمی خودشون و به جدیدها ارزش میذارن و کمی بیشتر از اون چیزی که هزینه کردن خدمات میدن تا با تبلیغات کلام مشتری بیشتری جذب کنن، حتما میدونید که بهترین تبلیغات تبلیغات کلام هست، ولی فرض کن من یا خیلی از ماها فقط یک بار اونم برای اخرین بار از خدمات سایت هایی مثل شما استفاده میکنیم چون پشتیبانی نداره، این فقط نظر من نیس نگاه کنید دوستان دیگه هم ناراضی هستند و فکر کنم خیلی از نظرات ناراضی رو هم تایید نکردید
شما هر چقدر هم شرکت بزرگی باشید هنوز خیلی جای کار دارید و بدون مشتری ها حتی نمیتونید قدمی بردارید پس اگر جای شما باشم تدبیری انجام میدم تا جدا از اینکه مشتری های قدیمی رو حفظ کنم مشتری های جدید رو جذب کنم و از همه مهم تر نگهشون دارم، اینطوری درآمد سایت بیشتر و نیروی بیشتری میتونید بگیرید تا بهتر پاسخ مردم رو بدید
شرکت گوگل با اون عظمت تمام پاسخ های ایمیل ها رو میده من خودم تا حالا 10 ها بار ایمیل کردم، اون وقت من واقعا تعجب میکنم که میگید برای پشتیبانی هزینه دریافت میکنند
کمی به فکر شرکت بیان باشید بد نیست، من اگه این متن ها رو مینویسم برای شما ب خاطر این هست که بیان رو دوست دارم و میخوام پیشرفت کنه
فکر کنم اینم مثل خیلی از نظرات دیگه که براش جوابی ندارید عدم پاسخ بزنید
امیدوارم اینطوری نباشه و پاسخ بدید
موفق باشید
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.