وبلاگ رسمی شرکت بیان

مسابقه برنامه نویسی بیان امسال به صورت بین المللی برگزار خواهد شد. در مسابقه سال گذشته، بیش از 2 هزار نفر از برنامه نویسان ایرانی شرکت کرده بودند.

این دوره از مسابقات در سه مرحله برگزار خواهد شد و در مرحله نهایی آن که به صورت حضوری برگزار خواهد شد، 20 برنامه نویس برتر ایرانی با 20 برنامه نویس برتر خارجی طی 3 ساعت به رقابت خواهند پرداخت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مسابقه مراجعه نمایید.


بیان برای اولین بار در نمایشگاه رسانه های دیجیتال شرکت می کند. این نمایشگاه از پنج شنبه 13 مهر به مدت 10 روز در مصلای تهران برگزار می شود. بیان در این نمایشگاه از 10 صبح الی 9 شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

غرفه شماره یک : سالن اصلی، بخش رسانه های برخط
غرفه شماره دو : اولین غرفه در پاویون اختصاصی دانشگاه شریف

همچنین همزمان با ایام نمایشگاه کلیه محصولات غیر رایگان بیان با 20% تخفیف ارائه خواهد شد به این صورت که کاربران با پرداخت هزینه اشتراک 12 ماهه، اشتراکی 15 ماهه دریافت خواهند کرد.


بیان کسب درخشان ترین نتیجه تاریخ المپیاد جهانی کامپیوتر تیم ایران را به اعضا، مربیان و سرپرستان تیم ایران تبریک می گوید.

تیم کشورمان با چهار شرکت کننده در المپیاد سال ۲۰۱۲ در کشور ایتالیا حاضر شد و موفق به کسب دو مدال طلا توسط آقایان حامد ولیزاده و سعید ایلچی و دو مدال نقره توسط آقایان علیرضا فرهادی و محمدرضا ملکی گردید.

گفتنی است که هردو مدال آور طلای المپیاد جهانی امسال، در مسابقه برنامه نویسی سال گذشته بیان شرکت داشته و حایز رتبه های اول رده های آزاد و دانش آموزی مسابقات بیان شدند.

گفتنی است طی 18 دوره حضور ایران در المپیاد جهانی کامپیوتر، جوانان ایرانی در 12 دوره موفق شده اند به مدال طلا دست یابند.