وبلاگ رسمی شرکت بیان

  • ۱۵
  • ۰

دقایقی پیش قبل از تعطیلی شرکت  مطلع شدیم که امروز روز جهانی تنبلی است. لذا با وجود اینکه همین امروز اقدام به انتشار پست جدید کرده بودیم، لازم دیدیم با انتشار یک مطلب اختصاصی دیگر این روز را گرامی بداریم!

شما برای چه اموری تنبلیتان گل می کند؟

ما: ارسال مطلب در وبلاگ شرکت و به روز رسانی شبکه های اجتماعی!

  • ۲۸
  • ۲
  • نسخه جدید سامانه دفاع دربرابر حملات بیان SAD از هفته گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت. با به روز رسانی این سامانه دسترسی به مطالب سایت ها و وبلاگ ها برای ربات های مزاحم و حملات سازماندهی شده سخت تر از قبل، و دسترسی کاربران و موتورهای جستجو به مطالب، مطمئن تر از گذشته خواهد بود. جزییات بیشتر این به روز رسانی در وبلاگ تغییرات منتشر خواهد شد.
  • یکی از سرورهای بلاگ بیان که چند مرحله دچار ایرادات جزئی شده بود، نهایتا در هفته گذشته دچار مشکلات جدی شد و از رده خارج گردید. خوشبختانه با توجه به تدابیر از پیش اندیشیده شده، از دست رفتن این سرور آسیبی به اطلاعات کاربران یا ارائه خدمات بلاگ بیان نزد و تنها ارسال ایمیل تایید به کاربران جدید و ارسال پیامک را برای مدت محدودی دچار اختلال نمود.
  • با وجود همه رعایت هایی که در محیط شرکت به منظور حفظ حداکثری فاصله گذاری اجتماعی انجام می دادیم اما با این حال یکی از همکاران ما دیروز بدحال شد و متاسفانه مشکوک به کرونا است. از امروز حضور هم زمان بیش از 6 نفر در بیان ممنوع شد و جلسات و ارتباطات حتی المقدور به صورت مجازی دنبال خواهند شد. مشکوک شدن یکی از همکاران ما به کرونا در حالی است که از قبل نیز در چینش جدید شرکت با توجه به مخاطرات کولرهای گازی، همه کولرهای گازی که هوا را صرفا در محیط گردش می دادند، با کولرهای آبی سلولوزی که هوای تازه به محیط ارسال می کنند جایگزین شده بودند و محیط شرکت نیز مستمرا ضد عفونی می شد اما کنترل کردن همه ارتباطات خارج از محیط کاری تقریبا غیر ممکن است. امیدواریم بلای کرونا گریبان هیچ یک از همکاران ما و کاربران عزیزمان و هم میهنانمان را نگیرد و هرچه سریعتر همه مردم از شر این ویروس منحوس رهایی یابند.
  • برخی پروکسی های ویژه تلگرام اخیرا برای گمراه کردن و به اشتباه انداختن مسئولان فیلترینگ از نامهای محصولات بیان از قبیل bayanbox در آدرس خود استفاده می کنند که منجر به تذکر به شرکت بیان شد و با توضیح ارائه شده از فیلتر شدن کلی این کلیدواژه ها جلوگیری به عمل آمد.
  • طی 2 سال گذشته 9 محصول جدید به سبد محصولات شرکت بیان اضافه شده است که 4 مورد از آنها مراحل اخذ گواهی دانش بنیانی را با موفقیت تاکنون پشت سر گذاشته اند. برخی از این محصولات اثر مستقیم در ارتقای ارائه خدمات به کاربران خوبامان خواهند داشت. پس منتظر خبرهای بسیار خوب باشید!
  • همانگونه که مطلع هستید سالهاست هیچ یک از خدمات بلاگ بیان و صندوق بیان با وجود افزایش سرسام آور همه هزینه ها، به پاس کاربران خوبمان افزایش قیمت نداشته اند اما این موضوع خواسته یا ناخواسته منجر به ضرورت ارائه محصولات دیگری توسط شرکت جهت جبران این عدم افزایش شده است. چه بسا شرکت بیان تنها شرکت ایرانی باشد که بسیاری از کاربرانش برای حمایت هرچه بیشتر از کسانیکه به آنها خدمت ارائه می دهند داوطلبانه درخواست افزایش قیمت داده اند و حتی برای آن کمپین هم راه اندازی نموده اند. طی چند روز آینده قیمت خدمات اختیاری بیان افزایش خواهد یافت و قطعا این افزایش منجر به ارتقاء هرچه بیشتر سطح و کیفیت خدمات و تمرکز بیش از پیش بر این خدمات پرمخاطب خواهد شد. ان شاء الله.