وبلاگ رسمی شرکت بیان

  • ۳۱
  • ۷

هر انسانی طعم مرگ را خواهد چشید، و شما را با امتحان به خیر و شر مى‏آزماییم، و به سوى ما بازگردانده مى‏شوید.

کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ وَنَبْلُوکُم بِالشَّرِّ وَالْخَیْرِ فِتْنَةً وَإِلَیْنَا تُرْجَعُونَ . سوره مبارکه انبیاء آیه  35

 

نامه زیر توسط یکی از کاربران بلاگ بیان برای ما ارسال شده است. پس از بررسی های لازم واحد حقوقی شرکت در این رابطه، به درخواست این کاربر ترتیب اثر داده شد. چنین اقداماتی بدون تردید سخت ترین بخش از فرایند خدمت رسانی در فضای مجازی است که ما ناگزیر به انجام آنیم. واحد حقوقی بیان درحال تعریف چارچوبی برای موارد مشابه احتمالی است.

*  *  *

شرکت محترم بیان

سلام

با احترام ، اینجانب ..........  به استحضار میرسانم که دوست بنده آقای مهدی سعیدی، مسئول مدیریت یکی از وبلاگ ها در blog.ir  به نشانی ....... ، طی یک سانحه تصادف رانندگی در تاریخ 1393/05/10 ، عصر روز جمعه بصورت ناگهانی به همراه اعضای خانواده درگذشت.

برای صحت این مطلب اعلامیه فوت مهدی سعیدی و خانواده اش را برایتان پیوست این نامه میکنم.

از آنجایی که این وبلاگ متعلق به جمع .... بوده است و آقای مهدی سعیدی فقط بعنوان مسئول مدیریت وبلاگ بوده ، وی با ایمیمل شخصی خود وارد صفحه مدیریت وبلاگ می شده است.

لذا بنده بعنوان مسئول جدید وبلاگ .... از شما میخواهم که مدیریت این وبلاگ را به بنده واگذار کنید و اسباب را فراهم کنید تا با همین آدرس، این وبلاگ از طریق آدرس ایمیلی که در پایین ذکر شده مدیریت شود. درصورت نیاز و بروز مشکل و یا مانعی لطفا با تلفن همراه من تماس بگیرید.

همچنین یادداشت معرفی خود را پیوست همین نامه خواهم کرد.

با تشکر

..........

در راستای برنامه راهبردی شرکت و پیرو اعلام قبلی به متقاضیان سرمایه گذاری، بیان درنظر دارد 1 درصد از سهام خود را تا پایان تابستان و 2 درصد را نیز تا پایان سال 93 واگذار نماید. در سال آینده نیز به امید خدا در مجموع 5 درصد از سهام شرکت واگذار خواهد شد.

  1. این واگذاری سهام صرفا محدود به مشارکت در سود خواهد بود به هیچ عنوان شامل حق رای، حق مدیریت و حق بهره برداری از محصولات شرکت و نیز هر گونه حقوق معنوی و مالکیت فکری نمی گردد. همچنین بیان موظف به ارائه هیچ گونه گزارش یا پذیرش هیچ گونه نظارت و مداخله ای نیست.
  2. بیان صرفا درخواست سرمایه گذارانی را خواهد پذیرفت که مستقل بوده و خوشنامی و اعتبار آنها احراز گردد.
  3. سهام خریداری شده بدوا قابلیت فروش نخواهد داشت و خریدار حق واگذاری سهم خود به غیر را بدون رضایتنامه رسمی بیان نخواهد داشت.

متقاضیان سرمایه گذاری می توانند مشخصات و پیشنهادات خود را به نشانیبرای واحد مالی شرکت ارسال نمایند تا پس از ارزیابی، جزییات بیشتر در اختیار آنان قرار گیرد.

    • ۱۰۹
    • ۶

    ای کودکان مجروح غزه ...