وبلاگ رسمی شرکت بیان

  • ۳۱
  • ۴

مرحله نهایی و حضوری سومین دوره مسابقات بین المللی بیان که با حضور بیش از 10 هزار شرکت کننده از 103 کشور جهان به میزبانی شرکت بیان برگزار شده بود جمعه یازدهم اردیبهشت برگزار خواهد شد. 20 برنامه نویس برتر از 20 کشور جهان برای شرکت در آخرین مرحله این مسابقات علمی نفس گیر به تهران خواهند آمد تا در کنار 50 برنامه نویس برتر ایرانی در آخرین مرحله این رقابت شرکت کنند.
جشن اختتامیه این دوره از مسابقات، 12 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در این مراسم در کنار تقدیر از برگزیدگان داخلی و خارجی این مسابقات، گزارشی از دستاوردهای بیان و ارائه های سخنرانان، برنامه هایی از قبیل اجرای 2 کنسرت موسیقی نیز پیش بینی شده است.  برای تهیه بلیت این جشن می توانید به صفحه اختصاصی این رویداد مراجعه نمایید.
  • مکان: سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد
  • زمان: شنبه  ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، تعطیل رسمی، از ساعت ۴ الی ۷ بعد از ظهر
  • مصادف با:  ۱۳ رجب،  میلاد حضرت علی علیه السلام، روز پدر و روز معلم
  • ۳۱
  • ۱

این سنگ ها که با هنرمندی و خوش ذوقی یکی از بانوان همکار سابق بیان نقاشی شده و روز قبل از میلاد حضرت زهرا (س) به دست ما رسیده بود، بخشی از هدیه روز زن به مادران و همسران همکاران ما در بیان بود که به پاس صبوری همیشگی و همراهی ها و حمایت های مداومشان به آنها تقدیم گردید.

  • ۱۳
  • ۱
گزارش عملکرد و شرح فعالیت های شرکت بیان در سال 93 منتشر گردید. برای مطالعه متن کامل این گزارش و آشنایی بیشتر با روند پروژه های مربوط به محصولات و خدمات بیان اینجا کلیک نمایید.
  • ۲۳
  • ۲
فهرست ۱۰۰ وبلاگ برتر در سال ۱۳۹۳ منتشر شد. ملاک های زیر به ترتیب برای محاسبه خودکار امتیاز وبلاگ های برتر درنظر گرفته شده اند:

۱) بروز رسانی مستمر (سایت‌هایی که در ۶ ماهه دوم مطلب جدید نداشته‌اند، مستقل از معیارهای دیگر حذف شده‌اند)
۲) تعداد رای خوانندگان به مطالب (تعداد کل رأی‌ها و همچنین میانگین رأی هر مطلب)
۳) میزان مشارکت خوانندگان در ارسال نظر (تعداد کل نظرات و همینطور میانگین نظر هر مطلب)
۴) مشارکت نویسنده (یا نویسندگان) در رای دهی به مطالب سایر وبلاگ‌های بیان
۵) مشارکت نویسنده در ارسال نظر برای سایر وبلاگ ها (نظرهایی که عمومی و تأیید شده باشند)
۶) تعداد بازدید کنندگان (تعداد بازدید کل وبلاگ و همینطور میانگین بازدیدهای هر مطلب)

همچنین در فهرست وبلاگ های واجد شرایط، برای وبلاگ‌هایی که از تبلیغات آزاردهنده پاپ آپ استفاده کرده بودند امتیاز منفی در نظر گرفته شده بود.
  • ۱۲
  • ۰

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، خرید امکانات اختیاری در سرویس‌ های بیان به مدت ۱۰ روز (۲۱ تا ۳۱ فروردین) با یک هدیه و همچنین یک تخفیف ویژه همراه است:

  1. مبلغ ۵۰۰۰ تومان هدیه به عنوان اعتبار برای همه کاربران در نظر گرفته شده، که این اعتبار بعد از انتخاب موارد خرید و قبل از ارسال به بانک محاسبه و منظور می‌شود. این هدیه تنها تا ۳۱ فروردین اعتبار دارد و قابل استفاده است.
  2. از طریق مرکز پرداخت بیان (payment.bayan.ir) خرید اعتبار با ۳۵٪ هدیه وجود دارد به این شکل که شما می‌توانید با پرداخت مبلغی، اعتبار حساب کاربری خود را به اندازه همان مبلغ + ۳۵٪ هدیه افزایش دهید. اعتبار خریداری شده کوتاه مدت نیست و حداکثر تا دو سال قابل استفاده خواهد بود. شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را بین حداقل ۱۰۰,۰۰۰ و حداکثر ۱,۵۰۰,۰۰۰ ریال انتخاب نمایید. با انتخاب هر مبلغ، ۳۵٪ اضافه بر مبلغ انتخاب شده اعتبار دریافت خواهید کرد.

از ابتدای فعالیت شرکت بیان تا به امروز، امسال اولین سالی بود که قصد داشتیم در بیان تعطیلات دو هفته ای را تجربه کنیم؛ آن هم به دلیل فشردگی شدید فعالیت ها در اسفندماه. اما شوخی آخرین روز سال  به واقعیت مبدل شد تا جایی که فعالیت های این ایام تعطیلات برای بنده و برخی از همکارانم شبانه روزی شد! روزهای هشتم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم، سیزدهم و حتی امروز جمعه جهاردهم فروردین، برای ما تا ساعات پایانی شب در دفتر بیان سپری شد.

با این همه، به دلایل متعددی مانند حجم بالای کارهای غیرقابل پیش بینی و مهمتر از آن تعطیلی تقریبا یکپارچه کشور (شرکت ها، ادارات، بانکها و صرافی ها)، با وجود تمام تلاش هایی که کردیم، فرصت کافی برای تهیه گزارش عملکرد سال گذشته و آماده کردن بسته هدیه نوروزی که بنا داشتیم تا پایان تعطیلات نوروزی اعلام کنیم فراهم نشد.

ان شاء الله جمعه 21 فروردین ماه همزمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، هدیه بیان به کاربران عزیز اهدا خواهد شد و همزمان گزارش سالیانه و سایر موارد نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

در پایان هم از خانواده خود و هم از خانواده همکارانم که در این چند سال صبورانه سختی ها را تحمل کرده اند و پشتیبان همسران و فرزندان خود در بیان بوده اند صمیمانه سپاسگزارم و از کاربران عزیزمان نیز که محبت ها و حمایت های آنان همواره الهام بخش ادامه مسیرمان بوده است متواضعانه قدردانی می کنم.


با سپاس و احترام

علی قدیری

از دیروز یک نظرسنجی برای انتخاب مهمترین رویداد صنعت اینترنت و فناوری اطلاعات ایران در سال گذشته آغاز شده است که مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان هم یکی از گزینه های 5 گانه این نظر سنجی است.

در حال حاضر مسابقات بیان دومین رویداد مهم از نظر کاربران ایرانی تا این لحظه بوده است. برای شرکت در این نظر سنجی می توانید به صفحه این نظر سنجی مراجعه نمایید.

(شرکت در نظر سنجی مهمترین رویداد IT ایران در سال ۹۳ )