سینا: مسابقه بین المللی برنامه نویسی «بیان» برگزار می شود.

 

 

ثبت نام سومین دوره مسابقات بین اللملی برنامه نویسی بیان آغاز شد.

سیناپرس: مسابقه برنامه نویسی بیان به ابتکار یک گروه دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات به صورت بین المللی برگزار می شود و علاقمندان از روز پنجشنبه به مدت دو روز فرصت دارند در این رویداد علمی شرکت کنند.

سید مهران خلدی، مدیر برگزاری مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیناپرس با اعلام این مطلب گفت: رقابت های علمی برنامه نویسی، یکی از عوامل مهم در رشد و تعالی برنامه نویسان است. بیان نیز با برگزاری مسابقات برنامه نویسی در سطح جهانی، تلاش می کند تا بستری مناسب برای ارتقای دانش فنی، مهارت و خلاقیت برنامه نویسان ایرانی فراهم آورد.

وی تصریح کرد: در مسابقات بیان، برای استفاده از تکنولوژی‌ها و زبان‌های برنامه نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و مخاطب این رویداد تمامی کسانی هستند که توانایی برنامه نویسی دارند.

به گفته خلدی سومین دوره مسابقات بین اللملی برنامه نویسی بیان به صورت انفرادی و در 5 مرحله برگزار می شود که به جز مرحله فینال نهایی، سایر مراحل به صورت برخط اجرا می شود.

وی در ادامه توضیح داد: این مسابقه علمی در مرحله اول به صورت اینترنتی برگزار می شود و مهارت، سرعت، دقت و خلاقیت برنامه نویسان را ارزیابی می کند. در مرحله نهایی این مسابقه که به صورت حضوری برگزار خواهد شد، برنامه نویسان برتر ایرانی و خارجی به رقابت خواهند پرداخت.

مسوول برگزاری مسابقه بین المللی برنامه نویسی بیان خاطرنشان کرد: انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد است و سوال های آن توسط برنامه نویسان شرکت بیان که از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر هستند طراحی شده است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت مسابقات به نشانی contest.bayan.ir در مسابقات این دوره شرکت کنند.