• یکی از بهترین برنامه نویسان بیان و مدیر پروژه هد (مهدی بیاضی) متاسفانه 8 ماه است مشغول تایپ کردن نامه های اداری در پادگان محل خدمت سربازی خود است. اگر یک بار لطمه هایی که سربازی متخصصان به صنعت فناوری اطلاعات کشور می زند محاسبه شود، قطعا منجر به تغییر وضعیت فعلی خدمت سربازی خواهد شد.
  • واحد حقوقی شرکت درگیر یک پرونده عجیب است. یک مجری زن مشهور در وبلاگ خود در blog.ir یک مجری مرد مشهور را متهم به مشکلات اخلاقی کرده است. حالا آقای مجری و همسرشان بیان را مقصر می دانند! دادسرا هم مدام از بیان توضیح می خواهد. این پرونده بیش از 3 ماه است که در جریان است.
  • متاسفانه چون سطح آگاهی های حقوقی در جامعه ما بالا نیست، واحد حقوقی شرکت بیان در حال حاضر یکی از پرکارترین واحدهای بیان شده است. بسیاری از مردم، صاحبان مشاغل و حتی مسئولان با حقوق، حدود و تکالیف قانونی خود آشنا نیستند. لذا امروز هم متاسفانه بابت میزبانی وبلاگ خوب استادان علیه تقلب pap.blog.ir از بیان شکایت شده است. افراد ناآگاه با امثال این شکایت های پوچ و بی نتیجه، هم وقت خود و هم وقت شرکت ها و سرویس دهندگان ایرانی را هدر می دهند.
  • بیان جهت افزایش آگاهی های حقوقی، به زودی انتشار سلسله نکاتی درباره حقوق شهروندی در فضای مجازی و نیز قوانینی که دانستن آن برای فعالین اینترنتی لازم است را آغاز خواهد کرد.
  • با بهینه سازی های فنی صورت گرفته، از امروز سرعت همه وبلاگ ها و سایت های مهمان در blog.ir افرایش 32 درصدی خواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه نمایید. 
  • تنها 22 روز برای ثبت نام در مسابقات برنامه نویسی بیان فرصت باقی است. این رویداد علمی بین المللی امسال برای سومین دوره به میزبانی شرکت بیان و با شرکت نخبگان جهانی برنامه نویسی برگزار می شود.