به روز رسانی: پوشش زنده صدای بروزرسانی از فینال سومین دوره مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان

 

 

فردا مصادف با فینال سومین دوره مسابقات بین المللی بیان، با ارائه پوشش خبری زنده بر مبنای متن و عکس و صدا بصورت زنده از هتل پارسیان اوین در تهران، از ساعت ۸ الی ۱۲ در خدمت شما مخاطبین گرامی خواهیم بود. در صورتی که مایل هستید با رادیو بروزرسانی در حین انجام مسابقات همراه باشید، جزییات این پوشش خبری، که بصورت اختصاصی از طریق وبسایت بروزرسانی ارائه میگردد، را در این مطلب مطالعه کنید. 

 در هنگام انجام مسابقات از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر ما همزمان با رخداد مسابقات خلاصه ای از اتفاقات را به همراه تصاویری کم حجم برای شما در صفحه لینک شده در زیر ارسال میکنیم. شما برای مشاهده مطالب جدید نیازی به Refresh کردن صفحه ندارید و مطالب جدید بصورت زنده با زدن بوقی کوتاه به صمع و نظر شما میرسند و بصورت خودکار به نمایش در می آیند. 

در بالای صفحه نیز پخش زنده صدای بروزرسانی در حین مسابقات در جریان خواهد بود و بصورت زنده از مقر مسابقات گزارشی درخور توجه به صورت صوتی خدمت شما ارائه خواهد کرد. گزارش صوتی توسط رابط بین الملل شرکت بروزرسانی، فرزاد عباسپور ارائه خواهد شد. در صورت امکان سعی خواهد شد تا با برنامه نویسان خارجی مسابقات مصاحبات زنده ای نیز در پوشش صوتی مسابقات گنجانده شود. شما میتوانید با استفاده از هرگونه رایانه رومیزی، تبلت (رایانه مالشی) و یا تلفن هوشمند خود از کلیه امکانات پوشش خبری بروزرسانی شامل پوشش صوتی بهره ببرید. حداقل سرعت مورد نیاز برای گوش کردن به پوشش صوتی ۳۰ کیلوبایت بر ثانیه میباشد. پوشش خبری زنده بر پایه متن و عکس نیز توسط رابط کنترل محتوای بروزرسانی، امین ضیایی به سمع و نظر شما خواهد رسید. 

مسابقات در صورت صحت برنامه ریزی ارائه شده از سوی مدیریت شرکت بیان و مطابق برنامه قبلی از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد.

برای ورود به صفحه پوشش زنده خبری کلیک کنید!

توجه: این سیستم پوشش دهی خبری از وبسایت بروزرسانی یک خدمت بلادرنگ است که بعلت مشکلات تکنولوژیکی در ایران ممکن است با اختلالاتی در هنگام رخدادن کنفرانس همراه باشد. از پیش در این باره از شما عذر خواهی میکنیم.

توجه: پوشش خبری مطابق برنامه ریزی ارائه شده مدون از سوی شرکت بیان، توسط بروزرسانی برنامه ریزی شده است و احتمال دیرکرد در پوشش بعلت تغییر زمانی مسابقات و مشکلات برنامه نویسان وجود دارد. از پیش در این باره از شما عذر خواهی میکنیم.